Kauba tellimine Bottle Shop
Kauba tellimine Eestis
1. Paki tellimine Itella SmartPOSTi automaati.
Teenus toimib kogu Eesti Vabariigi territooriumil.
Saadaval 24/7
Itella SmartPOSTiga saab tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida 3 kasti, mis kokku mahuvad mõõtmetesse: 38 cm x 36 cm x 60 cm. Juhul, kui sinu tellitav kaup ei mahu ühte pakki, siis võid tellida mitu pakki korraga või kasutada SmartKuller teenust.
2. Kauba koju tellimine kulleriga.
Kullerteenus on saadaval üle Eesti peale väikesaarte. Tellitud kauba kogus ja kaal ei ole piiratud.
Tarne 1-3 päeva jooksul (pärast ostu sooritamist võetakse kliendiga ühendust ning lepitakse kokku täpne kliendile toimetamise aeg).
3. Ise poodi järele tulemine (kaup valmis pakitud ja tuuakse soovi korral kontaktivabalt otse autosse).
Asukoht on: Volta 32, Kalamaja, Tallinn
Lahtiolekuajad
Kolmapäevast laupäevani, 11.30-21.00
Pühapäeval, 12.00-18.00
Riigipühadel oleme suletud.
Kliendid, kes on märkinud ostuprotsessi lõpus, et tulevad kohapeale järele, vastutavad selle eest, et nad seda ka teevad.
Tellimustele peab järele tulema 21 päeva jooksul sellest hetkest, kui teie postkasti jõuab kinnitusmeil, et tellimus on komplekteeritud ning ootab järeletulekut.
If an order is not picked up within 21 days, it will be automatically cancelled, and no refunds will be issued.
Meeldetuletusmeile vahel saadetakse, kuid see on kliendi enda kohustus õigeaegselt tellimusele järele tulla.
SmartPOST
Kui valid tarneviisiks SmartPOSTI, siis tellimus toimetatakse sulle lähimasse SmartPOSTi pakiautomaati.
Paki saabudes saadetakse teile mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud, kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisalduv uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates teie mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.
Itella SmartPOST ei tööta vabariigi pühadel, seega võib paki saabumine pühade ajal hilineda.
NB! Tellimused, mis sisaldavad alkoholi!
NB! Itella SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart. Itella SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada ajavahemikus 10.00-22.00.
Tellimuste tühistamine ja tagastus
Heldeke! e-poel (Skeletor OÜ) on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
kui ostja on alla 18-aastane (alkoholi- ja tubakatooted)
kauba eest tasutud summa pole laekunud Skeletor OÜ pangakontole
kui tellitud toodetele ei ole võimalik kohaldada kliendi poolt valitud transpordiviisi
kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud
kaup on laost otsa saanud.
Kõikidel juhtudel teavitatakse klienti kas e-posti või telefoni teel.
Kui Heldeke! e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning kliendile tagastatakse saamata jäänud kauba eest tasutud ettemaksu summa.
Tellimuste tühistamine
Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate ühendust meilitsi aadressil volta32@heldeke.ee enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga või postipakiga välja saadetud, pole võimalik enam tellimust tühistada.
Kauba tagastamine
NB! Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.
Kui olete kätte saanud vale tellimuse või defektiga tooted, siis peate kohe peale tellimuse kättesaamist meiega ühendust võtma meilitsi aadressil volta32@heldeke.eeValede tellimuste või defektiga toodete puhul saame teie kauba välja vahetada tšeki või arve alusel. Väljavahetamistasud katab Heldeke! e-pood.
Itella ei tööta vabariigi pühadel, seega võib paki saabumine pühade ajal hilineda.
Kauba tagastamine kokkuleppel
Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid, mida müüakse kasti või kohvriga, võtame vastu ainult suletud kujul. Joogid, mis on pakendatud ja mida müüakse kasti kaupa, ei kuulu tagastamisele avatuna. Tagastusi võetakse vastu 2 nädala jooksul alates müügi hetkest.
- Kui soovid rohkem infot, siis võta ühendust meie klienditeenindusega aadressil volta32@heldeke.ee.
Kauba tellimine - küsimused
Millal mu tellimus kohale jõuab?
Tavaliselt läheb vähem kui 24h kauba komplekteerimiseks ning peale seda saadetakse tellimus välja. Me võtame teiega ühendust, kui mingil põhjusel ei saa me kaupa väljastada 24h jooksul.
Kus mu saadetis posti pannakse?
Teie tellimus saadetakse välja Eestist.
Kas ma pean oma kauba eest tollimaksu maksma?
Rahvusvahelistele saadetistele võivad lisanduda tollitariifid ja täiendavad maksud. Maksu suurust me mõjutada ei saa, sest see sõltub riigis kehtivatest eeskirjadest. Tollieeskirjad võivad olla riigiti väga erinevad, seega peate seda uurima oma kohalikust Maksu- ja Tolliametist.
Mu tellimus peaks juba kohal olema, ent see pole veel saabunud. Mida teha?
Enne meiega ühenduse võtmist, kontrollige järgnevat:
● Kontrollige oma saadetise kinnituskirjast, kas olete aadressi õigesti sisestanud
address
● Küsige kohalikust postkontorist, ega pakk nende käes pole
● Uurige igaks juhuks, ega pakki teie naabritele ei viidud
Kui saadetise aadress on õige ja pakk ei ole ka postkontoris
või teie naabrite käes, kirjutage volta32@heldeke.ee ja lisage kirjale oma tellimuse number. Kui te avastasite, et olete saadetise aadressi valesti sisestanud, saame saata teile
uue paki, ent peate tasuma saatekulu.
Tellimused
Kuidas teie tooteid valmistatakse?
Me töötame ettevõttega, mis täidab tellimusi vastavalt nõudlusele ning millel on filiaalid üle maailma. Tooted prinditakse ja pannakse posti seal, kust need kõige paremini teieni jõuavad.
do it most efficiently!
Kas ma saan jälgida oma saadetise teekonda?
Kui teie tellimus teele pannakse, saate oma e-posti aadressile saadetise teekonna jälgimiseks lingi. Kui teil on saadetise teekonna jälgimise või selle teele panemise kohta küsimusi, kirjutage volta32@heldeke.ee
Sain vale/kahjustatud toote. Mida teha?
Meil on väga kahju, kui teie toode saabus kahjustatuna. Selleks, et probleem kiiresti lahendada, kirjutage meile nädala jooksul aadressil volta32@heldeke.ee within a weeks’
Lisage kirjale pildid tootest, tellimuse number ja muu oluline info.
Tagastamine
Millised on teie tagastamisreeglid?
Me ei paku tagastamist ega vahetust, aga kui teie tellimusega on midagi valesti, palun andke meile sellest teada, võttes meiega ühendust aadressil volta32@heldeke.ee ja me anname oma parima, et leida hea lahendus.
Kas te maksate raha tagasi?
Me hüvitame paki maksumuse ainult juhul, kui olete saanud vale või kahjustatud eseme. Sel juhul saatke pildid esemest aadressil volta32@heldeke.ee ja me ajame asja korda