Kauba tellimine Bottle Shop

Kauba tellimine Eestis

  1. Paki tellimine Itella SmartPOSTi automaati.
    Teenus toimib kogu Eesti Vabariigi territooriumil.
    Saadaval 24/7

    Itella SmartPOSTiga saab tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida 3 kasti, mis kokku mahuvad mõõtmetesse: 38 cm x 36 cm x 60 cm. Juhul kui sinu tellitav kaup ei mahu ühte pakki siis võid tellida mitu pakki korraga või kasutada SmartKuller teenust.

  2. Kauba koju tellimine Itella kulleriga.
    Kullerteenus toimib Tallinnas ning Kiili, Rae, Saku, Viimsi ja Saue valla territooriumil ning Keila ja Maardu linnas. Tellitava kauba kogus ja kaal ei ole piiratud.

    Tarne 1-3 päeva jooksul (Pärast ostu sooritamist võetakse kliendiga ühendust ning lepitakse kokku täpne kliendile toimetamise aeg). Kullerteenuse hind on 4.90€. Alates 50€ ostu puhul on kullerteenus tasuta. Tööaeg E-P 10-19.

  3. Ise poodi järele tulemine (kaup valmis pakitud ja tuuakse soovi korral kontaktivabalt, otse autosse).
    Koguse osas piiranguid ei ole.
    Saad osa igakuistest sooduspakkumistest ja kasulikest kampaaniatest.
    Toodete valik uueneb iga päev.
    Baari aadress: Tööstuse 13, Tallinn

SmartPOST

Kui valid tarneviisiks SmartPOST, siis toimetatakse sulle lähimasse SmartPOSTi pakiautomaati.

Itella SmartPOSTiga saab tellida kaupu koguses, mida on maksimaalselt võimalik pakkida 3 kasti (ühe pakiautomaadi tellimuse kohta), mis kokku mahuvad mõõtmetesse: 38 cm x 36 cm x 60 cm.

Itella SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. Valida saad neist endale sobiva.

Itella SmartPOST on avatud nii kaua kui on avatud kaubanduskeskus, kus Sulle sobiv Itella SmartPOST asub. Paki saabudes saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Paki kättesaamiseks pole automaadi juures vaja teha muud, kui sisestada puutetundlikul ekraanil SMSis sisalduv uksekood – selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates Sinu mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest.

NB! Itella SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart. Itella SmartPOSTi pakiautomaadist on võimalik kaupu lunastada ajavahemikus 10.00-22.00.


Tellimuste tühistamine ja tagastus

Heldeke! e-poel (Skeletor OÜ) on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:

kui ostja on alla 18-aastane (alkoholi- ja tubakatooted)
kauba eest tasutud summa pole laekunud Aldar Eesti OÜ pangakontole
kui tellitud toodetele ei ole võimalik kohaldada kliendi poolt valitud transpordiviisi
kauba hind või omadused on e-poes süsteemivea tõttu valesti kuvatud
kaup on laost otsa saanud.

Kõikidel juhtudel teavitatakse klienti kas e-posti või telefoni teel.

Kui Heldeke! e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning kliendile tagastatakse saamata jäänud kauba eest tasutud ettemaksu summa.

Tellimuste tühistamine

Tellimust on võimalik tühistada, kui võtad meiega ühendust info@heldeke.ee enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga või postipakiga välja saadetud, pole võimalik enam tellimust tühistada.

Kauba tagastamine

NB! Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil info@heldeke.ee. Vale või defektiga kauba saab välja vahetada ostutšeki või arve alusel. Tagastamise kulud kannab Heldeke! e-pood.

Kauba tagastamine kokkuleppel

Tagastamisele kuuluvad ainult tellimused, mille kohta on kliendil esitada mõlemat osapoolt sisaldav kokkulepe kirjalikul kujul. Tagastamisele kuuluvad ainult rikkumata pakendiga avamata tooted. Tooteid, mida müüakse kasti või kohvriga, võtame vastu ainult suletud kujul. Joogid, mis on pakendatud ja mida müüakse nn. kohvritena ei kuulu tagastamisele avatuna. Tagastusi võetakse vastu 2 nädala jooksul alates müügi hetkest.

  • Kui soovid rohkem infot, siis võta ühendust meie klienditeenindusega info@heldeke.ee info@heldeke.ee.

Kauba tellimine Shop

Millal mu tellimus kohale jõuab?
Tavaliselt kulub tellimuse komplekteerimisele 3–7 päeva, seejärel jõuab see posti.

Kus mu saadetis posti pannakse?
Me töötame ettevõttega, mis täidab tellimusi vastavalt nõudlusele ning millel on filiaalid üle maailma. Tooted prinditakse ja pannakse posti seal, kust need kõige paremini teieni jõuavad.

Kas ma pean oma kauba eest tollimaksu maksma?
Rahvusvahelistele saadetistele võivad lisanduda tollitariifid ja täiendavad maksud. Maksu suurust me mõjutada ei saa, sest see sõltub riigis kehtivatest eeskirjadest. Tollieeskirjad võivad olla riigiti väga erinevad, seega peate seda uurima oma kohalikust maksu- ja tolliametist.

Mu tellimus peaks juba kohal olema, ent see pole veel saabunud. Mida teha?
Enne meiega ühenduse võtmist, kontrollige järgnevat:
● Kontrollige oma saadetise kinnituskirjast, kas olete aadressi õigesti sisestanud
address
● Küsige kohalikust postkontorist, ega pakk nende käes pole
● Uurige igaks juhuks, ega pakki teie naabritele ei viidud
Kui saadetise aadress on õige ja pakk ei ole ka postkontoris
või teie naabrite käes, kirjutage info@heldeke.ee ja lisage kirjale oma tellimuse number. Kui te avastasite, et olete saadetise aadressi valesti sisestanud, saame saata teile
uue paki, ent peate tasuma saatekulu.

Tellimused

Kuidas teie tooteid valmistatakse?
Me töötame ettevõttega, mis täidab tellimusi vastavalt nõudlusele ning millel on filiaalid üle maailma. Tooted prinditakse ja pannakse posti seal, kust need kõige paremini teieni jõuavad.
do it most efficiently!

Kas ma saan jälgida oma saadetise teekonda?
Kui teie tellimus teele pannakse, saate oma e-posti aadressile saadetise teekonna jälgimiseks lingi. Kui teil on saadetise teekonna jälgimise või selle teele panemise kohta küsimusi, kirjutage info@heldeke.ee

Sain vale/kahjustatud toote. Mida teha?
Meil on väga kahju, kui teie toode saabus kahjustatuna. Selleks, et probleem kiiresti lahendada, kirjutage meile nädala jooksul aadressil info@heldeke.ee within a weeks’
Lisage kirjale pildid tootest, tellimuse number ja muu oluline info.

Võtame teiega ühendust ja leiame lahenduse nii kiiresti kui võimalik!

Tagastamine

Millised on teie tagastamisreeglid?
Me ei osta kaupa tagasi ega vaheta ümber, ent kui teie tellimusega on midagi valesti, andke meile teada kirjutades aadressil info@heldeke.ee!

Kas te maksate raha tagasi?
Me hüvitame paki maksumuse ainult juhul, kui olete saanud vale või kahjustatud eseme. Sel juhul saatke pildid esemest aadressil info@heldeke.ee ja me ajame asja korda

Kas ma saan oma toote ümber vahetada teise suuruse või värvi vastu?
Praegu me ümbervahetamise võimalust ei paku. Iga toote juures on olemas suuruste tabel.
Väga harva võib juhtuda, et saate vale toote, sest toode on valesti märgistatud. Sel juhul kirjutage nädala jooksul pärast kauba kätte saamist aadressil info@heldeke.ee ning me saadame teile uue või maksame raha tagasi.