Kohaletoimetamine

Millal mu tellimus kohale jõuab?
Tavaliselt kulub tellimuse komplekteerimisele 3–7 päeva, seejärel jõuab see posti.
Kohaletoimetamisaeg sõltub asukohast, ent tavaliselt kulub:
● USA: 3–4 tööpäeva
● Euroopa: 6–8 tööpäeva
● Austraalia: 2–14 tööpäeva
● Jaapan: 4–8 tööpäeva
● Rahvusvaheline: 10–20 tööpäeva

[Covid-19] [Covid-19] Millal mu pakk saabub?
Tellimuste täitmisele [for all products/t-shirts/phone cases/etc.] võib kuluda rohkem kui tavaliselt. Kogu tarneahelas võib aset leida viivitusi ning tellimuse täitmise aegu on raske ennustada. Tavapärastes oludes saab aluseks võtta meie toote valmimise tähtaja ning arvestada sinna juurde võimaliku kohaletoimetamiseks kuluva aja. COVID-19 tõttu tuleb arvestada võimaliku viivitusega.

Kus mu saadetis posti pannakse?
Me töötame ettevõttega, mis täidab tellimusi vastavalt nõudlusele ning millel on filiaalid üle maailma. Tooted prinditakse ja pannakse posti seal, kust need kõige paremini teieni jõuavad.

Kas ma pean oma kauba eest tollimaksu maksma?
Rahvusvahelistele saadetistele võivad lisanduda tollitariifid ja täiendavad maksud. Maksu suurust me mõjutada ei saa, sest see sõltub riigis kehtivatest eeskirjadest. Tollieeskirjad võivad olla riigiti väga erinevad, seega peate seda uurima oma kohalikust maksu- ja tolliametist.

Mu tellimus peaks juba kohal olema, ent see pole veel saabunud. Mida teha?
Enne meiega ühenduse võtmist, kontrollige järgnevat:
● Kontrollige oma saadetise kinnituskirjast, kas olete aadressi õigesti
sisestanud
● Küsige kohalikust postkontorist, ega pakk nende käes pole
● Uurige igaks juhuks, ega pakki teie naabritele ei viidud
Kui saadetise aadress on õige ja pakk ei ole ka postkontoris
või teie naabrite käes, kirjutage dan@heldeke.ee ja lisage kirjale oma tellimuse number. Kui te avastasite, et olete saadetise aadressi valesti sisestanud, saame saata teile
uue paki, ent peate tasuma saatekulu.

Tellimused

Kuidas teie tooteid valmistatakse?
Me töötame ettevõttega, mis täidab tellimusi vastavalt nõudlusele ning millel on filiaalid üle maailma. Tooted prinditakse ja pannakse posti seal, kust need kõige
paremini teieni jõuavad.

Kas ma saan jälgida oma saadetise teekonda?
Kui teie tellimus teele pannakse, saate oma e-posti aadressile saadetise teekonna jälgimiseks lingi. Kui teil on saadetise teekonna jälgimise või selle teele panemise kohta küsimusi, kirjutage dan@heldeke.ee

Sain vale/kahjustatud toote. Mida teha?
Meil on väga kahju, kui teie toode saabus kahjustatuna. Selleks, et probleem kiiresti lahendada, kirjutage meile nädala jooksul aadressil dan@heldeke.ee
Lisage kirjale pildid tootest, tellimuse number ja muu oluline info.

Võtame teiega ühendust ja leiame lahenduse nii kiiresti kui võimalik!

Tagastamine

Millised on teie tagastamisreeglid?
Me ei osta kaupa tagasi ega vaheta ümber, ent kui teie tellimusega on midagi valesti, andke meile teada kirjutades aadressil dan@heldeke.ee!

Kas te maksate raha tagasi?
Me hüvitame paki maksumuse ainult juhul, kui olete saanud vale või kahjustatud eseme. Sel juhul saatke pildid esemest aadressil dan@heldeke.ee ja me ajame asja korda.

Kas ma saan oma toote ümber vahetada teise suuruse või värvi vastu?
Praegu me ümbervahetamise võimalust ei paku. Iga toote juures on olemas suuruste tabel.
Väga harva võib juhtuda, et saate vale toote, sest toode on valesti märgistatud. Sel juhul kirjutage nädala jooksul pärast kauba kätte saamist aadressil dan@heldeke.ee. Lisage kirjale oma tellimuse number ja pildid tootest ning me saadame teile uue või maksame raha tagasi.